کفپوش

کفپوش آشپزخانه صنعتی

کفپوش صنعت آریا » کفپوش آشپزخانه صنعتی

کفپوش اپوکسی مناسب آشپزخانه صنعتی

کفپوش اپوکسی از اختلاط رزین اپوکسی و‌ هاردنر پلی آمینی مخصوص بدست می‌آید. ساختار پلیمری روکش حاصله بدلیل عدم استعمال حلال پس از کیورینگ ثابت مانده و هیچ گونه کاهش خواص یا قطر در آن دیده نمی‌شود که اصطلاحا به آن (solvent free) اطلاق می‌شود.

یکپارچگی و مقاومت بالای شیمیائی باعث کاربرد وسیع این روکش در صنایع مختلف شده است.

کفپوش مایع یکپارچه از رزین اپوکسی با ضخامت ۰/۳ الی ۵ میلی‌متر و بیشتر با فام دلخواه و سطحی شیشه ای که از خواص آن مقاومت شیمیایی بالا به حلال‌ها، اسیدها، بازها و نمک‌ها، عدم جرم پذیری، ضد باکتری، طول عمر بالا،، سرعت بالای اجرای عملیات، تنوع رنگ و طرح، عایق، نظافت آسان، مقاومت مکانیکی و عدم ترک خوردگی می‌باشد.

کفپوش اپوکسی صنعت غذایی

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی یکی از کفپوش های آنتی باکتریال است که در بازار ایران موجود می باشد و کاربرد زیادی دارد.

این کفپوش بدون درز و یکپارچه به شکل رزین بر اساس رزین اپوکسی پیاده سازی می شود و از هیچگونه چسبی برای نصب این کفپوش استفاده نمی شود و بیشترین چسبندگی و مقاومت را در مقابل سایر کفپوش های آنتی باکتریال دارد.

کاربرد کفپوش اپوکسی صنعتی

همانطور که میدانید کفپوش صنعتی کلیه سطوح صنعتی و تولیدی برای صنایع شیمیایی، دارویی، بیمارستانی، اتاق تمیز، نفتی، لبنیاتی، بسته بندی، نظامی، دامداری و کشتارگاه‌های صنعتی، الکترونیک و مخابراتی، نساجی، انبار و سردخانه، پارکینگ، رستوران‌ها، آشپزخانه های صنعتی، مراکز آموزشی و آزمایشگاهی، سالن‌های ورزشی و …

  • روکش سطوح صنعتی که در معرض نفوذ آب، روغن و سایر آلودگی‌ها هستند.
  • استفاده در مکانهایی که عدم وجود گرد و غبار اهمیت دارد.
  • استفاده در مکانهایی که امکان افزایش قطر کف به لحاظ بار وارده یا اختلاف دستگاههای نصب شده بیش از چند میلی متر وجود ندارد.
  • استفاده در مکانهایی که در معرض ریزش مواد شیمیائی هستند.
  • استفاده در مکانهایی که مدام در معرض گند زدائی و شستشو بوده و نداشتن درز دارای اهمیت می‌باشد.

مزایا و معایب کفپوش های اپوکسی صنایع غذایی

مزایای کفپوش اپوکسی صنایع غذایی می تواند شامل مواردی همچون قیمت بسیار مناسب در مقایسه با کفپوش های دیگر، پیاده سازی یکپارچه و بدون درز، پیاده سازی در اندازه های مختلف، رنگ آمیزی بسیار متنوع، مقاومت پایدار و فشار بالا، مقاومت شیمیایی بسیار خوب نسبت به دیگر حلال ها و مواد شوینده، پوشش نهایی براق، قابلیت ترمیم، استفاده نکردن از چسب در پیاده سازی کفپوش اشاره کرد.

کفپوش اپوکسی سالن های تولید صنایع غذایی

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی پر استفاده هستند که به دلیل مزایای انتی باکتریال بودن در فضاهایی مثل سالن های تولید و قسمت های دیگر واحد صنعتی که نیاز به عدم حضور گرد و غبار و قابلیت شست وشو هستند به کار می رود.

مقاومت شیمیایی کف پوش اپوکسی صنایع غذایی

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی طبق تحقیقات به طور معمول در برابر مواد شیمیایی مختلف مقاومت بالایی دارد. هنگام استفاده از مواد خورنده قوی، تغییراتی در فرمولاسیون و رزین موجود در کفپوش به وجود می آید که در باعث افزایش مقاومت کفپوش میشود. این کفپوش در صنایع غذایی به خصوص در صنایع تولید لبنیات و آبمیوه در معرض اسید های آلی همچون اسید استیک، اسید لاکتیک، اسید سیتریک قرار میگیرد. که کفپوش اپوکسی مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد. کفپوش اپوکسی در برابر مواد قلیایی و پاک کننده های اکسید کننده نیز از مقاومت بالایی برخوردار است.

ویژگی ضد آب بودن و قابلیت پاکیزگی آسان کف پوش اپوکسی صنایع غذایی

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی به دلیل قابلیت ضد آب بودن و یکپارچگی سطح خود به سادگی قابل تمیزی مجدد را دارد. برای شست و شوی روزانه کف سالن های مواد غذایی کفپوش اپوکسی بهترین ترین گزینه است برای پوشش کف محیط های مختلف در صنایع غذایی یکی از بهترین ها به شمار میرود.

چه امتیازی می دهید؟

کفپوش اپوکسی

ارائه انواع کفپوش اپوکسی با متریال بالا

رزومه ما

با مشتریان ما آشنا شوید

گواهینامه ها و افتخارات ما

بین المللی و داخلی

کد رال اپوکسی
کد رال رنگ