کفپوش

دوره های آموزشی اپوکسی

کفپوش صنعت آریا » دوره های آموزشی اپوکسی
اجرای تضمینی انواع کفپوش اپوکسی

مرکز مهارت های پیشرفته کفپوش صنعت آریا

مرکز مهارت های پیشرفته کفپوش صنعت آریا اقدام به برگزاری دوره آموزشی کفپوش های اپوکسی مینماید. اولین و دوره آموزشی کفپوش های اپوکسی با هدف ارتقا مهارت فردی و شغلی و در سه بخش کفپوش های اپوکسی ساده، دوبعدی و سه بعدی بصورت تئوری و عملی در محل شرکت برگذار میگردد.

آموزش کفپوش سه 3 بعدی

کفپوش اپوکسی يا پولي پوكسايد یک محصول دو جزئی میباشد که دارای خواص مقاومتی عالی از جمله مقاومت مکانیکی بالا، مقاومت سایشی بالا، مقاومت شیمیایی عالی در برابر مواد قلیایی و اسیدها روغنی هاو چربی ها و همچنین ایجاد سطحی صاف و صیقلی مورد استفاده وسیعی در سالن های تولیدی مراکز صنعتی، شیمیایی، بیمارستانی، نیروگاهی، فرودگاهی و … پیدا کرده است. این کفپوش اغلب به روی سطوح بتونی و حتی سالن هایی که قبلا کفپوش های سنگی و موزائیک شده اند استفاده می گردد. در عین حال جهت سطوح فلزی نیز مناسب  می باشد.

دوره آموزشی مبتدی (کوتاه مدت)

در این دروه آموزشی مبانی تئوری که سر فصل آن به تفصیل در ادامه شرح داده خواهد شد. (در بخش سه فصل آموزشی) تدریس خواهد شد. پس از آن، مدرس مسائل فراگیر و همچنین مشکلات احتمالی که اکثر کارآموزان در حین کار ممکن است با آن مواجه شوند را گوشزد کرده. همچنین به سوالات و ابهامات به صورت کامل پاسخ خواهد داد. سپس استاد فنی و اجرائی مربوطه به صورت عملی همراه و همگام با کارآموز با اجرا بر روی یک یا دو نمونه کوچک عملا به اجرای مطالب ارائه شده در خصوص کفپوش سه بعدی می پردازد.

دوره آموزشی پیشرفته (طولانی مدت)

پیش نیاز انجام این دوره گذراندن دور آموزشی مبتدی این شرکت خواهد بود. البته در صورت آنکه برای بخش آموزشی این شرکت مشخص گردد که کارآموز این دوره را نزد سایر شرکت های معتبر آموزشی گذرانده و یا به دلایلی اشراف کامل اولیه در خصوص موضوع فوق را دارد. از نظر این شرکت می تواند بدون گذراندن دوره مقدماتی در دوره پیشرفته شرکت نماید. در این دوره آموزشی ضمن تکرار و یادآوری سریع مطالبی که در دوره مبتدی آموزش داده شده است بصورت عملی و جدی با شرکت در پروژه فعال و جاری این شرکت تمامی مراحل اجرایی یک پروژه واقعی در سطح صنعتی و در واحد بزرگ را تجربه خواهد نمود.

دوره های آموزشی کفپوش اپوکسی به زودی بر روی سایت قرار خواهند گرفت.

چه امتیازی می دهید؟

کفپوش اپوکسی

ارائه انواع کفپوش اپوکسی با متریال بالا

رزومه ما

با مشتریان ما آشنا شوید

گواهینامه ها و افتخارات ما

بین المللی و داخلی

کد رال اپوکسی
کد رال رنگ